15η αγωνιστική στο πρωτάθλημα, με την ΑΕΚ να αντιμετωπίζει την Ομόνοια στο AEK ARENA και να δίνει συνέχεια στις επιτυχίες, επικρατώντας με 2-1.
Μετά το ισορροπημένο ξεκίνημα και την πρώτη καλή στιγμή για την ΑΕΚ με τον Angel (18'), στο 22ο λεπτό οι φιλοξενούμενοι πήραν προβάδισμα στο σκορ, με τον Lang να σκοράρει από κοντά μετά από εκτέλεση κόρνερ και απόκρουση του Piric. Η ΑΕΚ αντέδρασε και αφού απείλησε με Lopes (28'), στο 31ο λεπτό έφτασε στην ισοφάριση με τον Faraj να σκοράρει με ωραίο διαγώνιο σουτ. Λίγο αργότερα (33') ο Faraj απώλεσε μία πολύ καλή ευκαιρία για να διπλασιάσει τα τέρματα του και της ομάδας μας, με το πρώτο μέρος που είχε σε όλη την διάρκεια του πολύ καλό ρυθμό, να ολοκληρώνεται στο ισόπαλο 1-1.
Στην επανάληψη η ΑΕΚ απείλησε πρώτη με τον Lopes (52') και στην συνέχεια με Angel (54’), Αltman (67’) και τελικά στο 80ο λεπτό έφτασε στο 2-1 με τον Oier να κάνει την ατομική προσπάθεια και να τροφοδοτεί τον Lopes, που με κοντινό σουτ δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον αντίπαλο τερματοφύλακα. To 2-1 παρέμεινε μέχρι το τέλος, με την ΑΕΚ να πανηγυρίζει την 7η σερί νίκη της στο πρωτάθλημα.
Οι συνθέσεις των δύο ομάδων:
AEK (JoseLuisOltra): Piric, Τomovic, Trickovski (62’ Asante), Faraj (88’ Casas), Lopes, Angel, Milicevic, Rosales, Pons (76’ Gustavo), Altman (76’ Romo), Μάμας (62’ Oier).
Ομόνοια (YannickFerrera): Uzoho, Matthews (21’ Ψάλτης), Βruno Felipe, Λοίζου (86’ Kακουλλής), Lecjaks, Ansarifard (71’ Barker), Bachirou, Lang, Koύσουλος (71’ Hooper), Miletic, Χαραλάμπους (82’ Μatavz).
Διαιτητής: Gian Luca Manganiello
Α' ΒοηθόςΔιαιτητής: Νίκος Εγγλέζου
Β' ΒοηθόςΔιαιτητής: Παύλος Γεωργίου
4οςΔιαιτητής: Ανδρέας Μ. Αργυρού
VAR: Marco Piccinini
AVAR: Δημήτρης Κουμή
Παρατηρητής: Μιχάλης Ιωάννου
Κίτρινες: Pons, Altman / Ψάλτης
Κόκκινες: -
«Είμαστε χαρούμενοι για τους πολύ σημαντικούς βαθμούς σε ένα ντέρμπι με μια πολύ καλή ομάδα. Ήμασταν πίσω στο σκορ και το ότι καταφέραμε να ανταποκριθούμε με αυτό τον αντίπαλο, λέει πράγματα για τον χαρακτήρα μας. Είμαι πολύ χαρούμενος για την αντίδραση. Δεν ήταν το καλύτερο μας παιχνίδι. Ο αντίπαλος πίεσε ψηλά και μας δημιούργησε προβλήματα. Στο ημίχρονο είπα στους ποδοσφαιριστές μου ότι δεν μου αρέσει αυτό και ότι πρέπει να αλλάξουμε πολλά πράγματα. Χάναμε πολλές φορές τη μπάλα. Στο τέλος το πιο σημαντικό στο ποδόσφαιρο είναι οι βαθμοί. Είναι η 7η συνεχόμενη νίκη, κάτι πολύ δύσκολο και σημαντικό για εμάς. Είμαι πολύ χαρούμενος για τον κόσμο και τους ευχαριστώ, είναι πολύ σημαντικοί για εμάς και σήμερα μας έδωσαν το κάτι παραπάνω, τους ένιωσαν και οι παίκτες στο γήπεδο. Μια ωραία ατμόσφαιρα.
Είμαι χαρούμενος γιατί η ομάδα έβγαλε μια καλή αντίδραση. Δεν είναι εύκολο να χάνεις από το ξεκίνημα και στο τέλος να κερδίζεις μια ομάδα όπως η Ομόνοια. Δεν είμαι όμως χαρούμενος με την εμφάνιση. Πρέπει να μάθουμε να διαβάζουμε τα παιχνίδια αλλά η ομάδα κέρδισε και έχει έναν καλό χαρακτήρα. Οι παίκτες έχουν την σωστή νοοτροπία. Δεχθήκαμε ένα γκολ μετά από λάθος σε στατική φάση αλλά μετά είχαμε μια σωστή αντίδραση, παίξαμε με ηρεμία και με την βοήθεια των οπαδών μας κερδίσαμε», δήλωσε μετά το τέλος της αναμέτρησης ο προπονητής της ΑΕΚ.